KAMPAŇ 1/16

Hodnotenie: 3,42 / 5 bodov
Zadávateľ: Socia
Agentúra: Creative Department

Viac o kampani sa dočítate nižšie.


2. miesto

Účet bez poplatkov

Ľudia v kampani ukázali svoje staršie ja. Pre dobrú vec

Hodnotenie: 3,22 / 5 bodov
Zadávateľ: mBank
Agentúra: Havas Worldwide Praha


3. miesto

Zmeň prácu, zmeníš svoj život

Ľudia v kampani ukázali svoje staršie ja. Pre dobrú vec

Hodnotenie: 3/ 5 bodov
Zadávateľ: Profesia.sk
Agentúra: Zaraguza Digital


Bodové hodnotenie kategórie Kampaň (max. počet bodov 5)

SOCIA PROFESIA.SK mBANK
NÁPAD 3.19 3.26 3.39
PRÍNOS 3.64 2.74 3.06
SPOLU 3.42 3 3.22

Pozrite si víťazov v ďalších kategóriách

PRINT

ONLINE

RÁDIO

TV SPOT

Ja a moje staršie ja

Na starých ľudí by sa nemalo zabúdať. V tejto myšlienke sa niesla reklamná kampaň nazvaná Selfie pre seniorov, ktorú reklamná agentúra Creative Department pripravila pre nadáciu Socia. Práca si zaslúžila prvenstvo v kategórii Kampaň za mesiac január.

Cieľom kampane bolo vyzvať ľudí, aby verejne vyjadrili, čo pre nich seniori znamenajú. A to pomocou selfie fotografie, ktorú si mali urobiť so seniormi, či už to boli známi alebo rodinní príslušníci. Kampaň bola v online podporená hashtagom #mojeSTARsieja.

„Našim cieľom bolo, aby sa ani tento rok na seniorov nezabudlo. Kampaň sa niesla v duchu úcty k starším a hoci náš rozpočet bol nulový, chceli sme, aby sa o senioroch opäť hovorilo,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk copywriterka Kristína Pavlendová z agentúry Creative Department, ktorá pre Sociu vytvorila už šiesty ročník kampane.

Ľudia v kampani ukázali svoje staršie ja. Pre dobrú vec

Zdroj: Creative Department

Do kampane sa okrem bežných ľudí zapojili aj známe osobnosti, rovnako ako to bolo po minulé roky. Fotografiu so seniormi si urobila napríklad Táňa Pauhofová, Zuzana Šebová, Milan Junior Zimnýkoval alebo speváčka Zuzana Smatanová.

„Reakcie boli veľmi úprimné a prirodzené a ľudia sa spontánne pridávali a svoje profilové fotografie si menili za tie so svojimi starými rodičmi alebo rodičmi v seniorskom veku,“ uvádza agentúra.

Creative Department čerpala inšpiráciu pri príprave kampane na základe vlastného vzťahu k starším ľuďom. „Chceli sme ukázať, že ich máme radi a že oni sú tie skutočné hviezdy, ktoré si zaslúžia našu pozornosť,“ uzatvára.

V minulosti bola tvárou Nadácie Socia slovenská tenistka Dominika Cibulková, ktorá sa postavila na hlavu, alebo Adela Banášová či Lasky zo skupiny Para, ktorí si prefarbili vlasy na striebornú farbu. Viac informácií.

Kampaň bola okrem online nasadená v printe.

Vizitka tvorcov

copywriter Kristína Pavlendová z Creative Department

Ako ste sa dostali k reklame? Bol to váš "dream job"?

Nebol. Vždy som si hovorila, že mňa môže zachrániť jedine to, keď budem môcť robiť niečo, čo ma baví. A v tomto zmysle sa v mojej práci cítim veľmi bezpečne :)

Ľudia v kampani ukázali svoje staršie ja. Pre dobrú vec

Kde čerpáte inšpiráciu pre nové kampane?

Človek nikdy nevie, na čo natrafí. A tak je to aj s inšpiráciou ohľadom nových kampaní. Oči treba mať vždy otvorené. Alebo zatvorené, ak sa vám dobré nápady zvyknú napríklad snívať.

Najlepšia reklama/y, na ktorej ste sa spolupodieľali bola...

V duchu optimistického pohľadu do budúcnosti, verím, že tie najlepšie ma ešte len čakajú. Zatiaľ som najviac spokojná s projektmi, ktoré sme realizovali pre klientov Krušovice, Kelt, Ford či Socia.

Aké zlozvyky vám priniesla práca v reklame?

Zlozvyky žiadne. Skôr sú to isté formy príjemného reklamného „šialenstva“, ktorým som predtým netrpela.

Akú vec ste si v minulosti kúpili na základe reklamy, hoci ju vôbec nechcete či nepotrebujete?

Veľa veľa vecí :) Napríklad antistresovú omaľovánku. Ešte som ju ani neotvorila.