V sérii vizuálov totiž rodičom zakrývajú oči ich lišiacke deti. Lišiačik zvaný Junior zakrýva oči mame, aby si nevšimla, že posprejoval celú stenu. Líštička Lili zase bráni otcovi vo výhľade na pokreslenú stenu.

„Dôvod, prečo sa na to u vás doma nedá pozerať, sa môže objaviť kedykoľvek, hlavne, keď máte malé deti. Práve leto je však vhodným obdobím pre prerábky a rekonštrukcie, aby sa na to u vás doma pozerať dalo,“ hovorí Yolka Udičová z Respect APP.

Letná kampaň voľne nadväzuje na spomínanú prácu z obdobia jari, v ktorej PSS prezentovala viacero riešení, ako sa vyhnúť pohľadu na svoj domov v zlom stave.

Lišiaci z PSS sa nemôžu pozerať na bývanie ani v novej letnej kampani

Zdroj: PSS

Lišiaci z PSS sa nemôžu pozerať na bývanie ani v novej letnej kampani

Zdroj: PSS

„Odporúčaným riešením opäť ostáva jednoducho si ho prerobiť podľa svojich predstáv s výhodným úverom,“ informuje pre predstavení novej kreatívy spoločnosť.

Kampaň bude viditeľná na OOH nosičoch, online banneroch a aj v televízii formou sponzoringového odkazu. Ten voľne nadväzuje na kreatívu s grafiti.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Peter Michalka
  • Art Director: Mykola Kovalenko, Zuzana Guothová, Barbara Kršková
  • Copywriter: Šimon Gál, Mirka Straková
  • Stratégia: Yolka Udičová
  • Account Manager: Michaela Martonová