Nová kampaň PSS komunikuje svoj výhodný úver. Hlavným motívom je potreba rekonštrukcie domu, ktorá je pre Lišiakov už naozaj nevyhnutná.

S týmto insightom pracuje kampaň v rôznych médiách inak. Pri OOH komunikácii sedia členovia rodiny na gauči a každý má iným spôsobom zakryté oči. V rádiospote hovorí Líška poslucháčom o ich šťastí, že to u nich doma nemôžu vidieť, nakoľko ju počujú v rádiu.

V kinospote Lišiaci predpokladajú, že diváci prišli do kina, lebo sa na to u nich doma už tiež nedá pozerať. V online komunikácii a na sociálnych sieťach sa princíp rozširuje aj mimo Lišiackej rodiny.

Séria troch televíznych spotov uvádza do situácie so spomínaným riešením: ak sa na to u vás doma nedá pozerať, môžete zhasnúť. Alebo siahnuť po úvere od PSS.

Lišiacka dvojica sa musí pasovať s rôznymi problémami, ktoré s problematickým bývaním prichádzajú ruka v ruke. Po prvýkrát sa k nim pripoja aj ich deti. Tie však v spote nevidno, pretože vstupujú do deja až v momente, kedy sa zhasne svetlo a Líškam ostanú svietiť len oči.

„Je to veľmi hravá kampaň, výživná, čo do možností aplikácie na rôzne médiá. A tú výživnosť zabezpečuje skvelý insight, na ktorý sme s kolegami prišli a ktorý som zatiaľ v rámci bankovej komunikácie nezaznamenal,“ hovorí o novej kampani PSS Peter Michalka z agentúry Respect APP.

Lišiaci pred problémami s bývaním zatvárajú oči. V novej kampani PSS

Zdroj: Prvá stavebná sporiteľňa

Vizitka kampane

  • Creative Director: Peter Michalka
  • Art Director: Mykola Kovalenko, Mario Poór
  • Copywriter: Mirka Straková
  • Stratégia: Yolka Udičová
  • Account Director: Zuzana Marečková
  • Account Manager: Michaela Martonová