Agentúra This is Locco spolupracovala s Liptovom štyri roky, klienta potvrdila pre ďalšie obdobie v tendri.
„Digitálny tender sme vyhlásili vzhľadom na potrebu osviežiť i obohatiť komunikáciu na našich digitálnych kanáloch, a prinášať tak našim spotrebiteľom dôveryhodné informácie trendovou a zaujímavou formou. Svoje víťazstvo v tendri obhájila agentúra This is Locco, ktorá spomedzi všetkých najviac vystihla stratégiu, vnímanie a porozumenie potrebám značky,” vysvetľuje Valéria Mihališinová, senior brand manager Liptova.
Agentúra pre výrobcu pripravila v minulosti viacero kampaní, v rámci spolupráce sa realizoval koncept Zelený Liptov so sériou rozprávok, vlani zas prebehla kampaň Liptovečka, v ktorej si spotrebitelia vyberali najvhodnejšiu „tvár“ značky spomedzi troch kandidujúcich ovečiek.
„Vyhrať nového klienta je skvelá vec. Vyhrať a udržať si klienta, pre ktorého pracujete už niekoľko rokov, je dôkaz, že sa o značku viete starať aj dlhodobo a konzistentne,“ hovorí senior copywriter This is Locco Lucia Pazičová.
„Takýto typ spojenia má obrovské výhody pre obe strany. Agentúra značku dokonale pozná. Cíti voči nej veľký záväzok, a to je pre klienta dobré. Kreatívci majú na druhej strane väčšiu chuť pracovať na tom, v čom už „majú prsty”, značku si berú za svoju,“ dodala L. Pazičová.
Agentúra tvrdí, že pre značku pripraví komunikáciu, ktorá bude viac autentická a odkomunikuje benefit produktov v línii s celkovou stratégiou.