Po minulorom roku, kedy sa hlavnými postavami kampane stali skutoční darcovia Lýdia a Vlado, sa nadácia rozhodla obsadiť do kampane osobu z opačnej strany. Je ňou skutočná onkologická pacientka Gabika.

Okrem získania finančných prostriedkov na podporu ľudí trpiacich rakovinou si Liga proti rakovine dáva tento rok ďalší cieľ. Chce inšpirovať ľudí k tomu, aby sa na chvíľu zastavili a vychutnali si krásu bežných momentov.

Pacientka Gabika, ktorá je hlavnou hrdinkou spotu, nahovorila aj jeho voice-over a televízny spot. Video sa začína novým dňom, ktorý si žena užíva plnými dúškami. Všíma si aj veci, ktoré bežní ľudia nezaznamenajú, lebo sa jednoducho ponáhľajú. V závere hlavná hrdinka vyzýva divákov, aby podporili Ligu proti rakovine a zároveň objavili radosť v drobnostiach.

„Chceli sme, aby bol spot autentický. Skutočný úsmev, skutočná iskra v oku. Gabika bola pri nakrúcaní úžasná, sme veľmi radi, že sa s nami do projektu pustila,“ vysvetľuje režisér spotu Dano Dekan.

Liga proti rakovine obsadila do kampane skutočnú pacientku Gabiku

Zdroj: Liga proti rakovine

Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Effectivity Powered by Publicis, nakrúcanie zastrešila produkčne agentúra Hitchhikers Films. Kampaň je nasadená okrem televízie v printe, rozhlase a v outdoore do konca marca.

Liga proti rakovine obsadila do kampane skutočnú pacientku Gabiku

Zdroj: Liga proti rakovine