Od 6. do 8. septembra si mohli obyvatelia Prahy, Brna a Bratislavy privolať prostredníctvom taxi aplikácie špeciálne vozidlo nazývané Hašlecar.
Platidlom za službu je v tomto prípade spev, pretože ako uvádza značka vo svojom spote, kto zaspieva, neplatí. V Hašlecar sa totiž používa alternatívne platidlo. V zozname vozidiel má byť len jeden Hašlecar.
Spot, ktorý aktivitu promuje, sa začína záberom na cvičenkyne, ktorým pokojnú atmosféru pri joge preruší muž. Jeho vášňou je pravdepodobne spev, ktorý nevie ovládať. Spieva všade, kam príde – na ulici, v kancelárii a dokonca aj v električke. Nie všetci jeho „umenie“ akceptujú. A tak mu nezostáva nič iné, iba nájsť miesto, kde nebude odmietnutý. Nasadá do Hašlecar, kde ho za spev kritizovať nikto nebude.
Možnosť zviesť sa zadarmo na svojom Facebooku komunikuje aj Liftago, ktoré vysvetľuje používateľom, že bezplatné taxi ocenia napríklad tí, ktorým sa po prázdninách zmenili spoje mestskej dopravy a miesto nich sa môžu prepraviť taxíkom zadarmo.
Nestlé, ktoré má v portfóliu značku Hašlerky, zatiaľ k iniciatíve bližšie informácie neposkytlo. Pre Hašlerky spoločnosť začiatkom tohto roka spúšťala kampaň, v rámci ktorej po 18 rokoch nasadila aj nový televízny spot od agentúry JWT.
Spájanie taxi aplikácií so značkami či rôznymi eventmi je bežné. Konkurenčný Uber napríklad naposledy po Bratislave rozvážal nanuky Magnum. Unilever v rámci aktivity promoval tohtoročné novinky Double Chocolate a Double Caramel. Viac informácií.