Do Top 10, ktorú vyberal neznámy počet z 290-tisíc likerov Lidlu na Facebooku, sa prebojovali značky Freeway, Alesto, Pilos, Fin Carré, Bluedino, Dulano, Saguaro, Combino, W5 a Pikok.
„Facebook je pre nás dôležitým komunikačným kanálom a práve pre to sme výber najlepších značiek nechali na facebookových používateľov. Každý týždeň ponúkneme na dve značky 10-percentnú zľavu,“ uviedol počas tlačovej konferencie konateľ spoločnosti Lidl zodpovedný za nákup Martin Nagy.
Ako ďalej dodáva, privátne značky tvoria v reťazci až 80-percent celkového sortimentu, keďže na tejto filozofii je postavený celý predaj. „Tento koncept je prínosom pre nás i pre našich zákazníkov,“ tvrdí.
Lidl v rámci osláv 10. výročia ponúkne zákazníkom 111 111 cien. Za každých 10 eur nákupu od 8. septembra do 12. októbra bude reťazec rozdávať stieracie žreby. Hlavnou cenou je desať rokov nákupu zadarmo a 100 mesačných a 1000 týždňových nákupov.