Súčasťou projektu sú aj rady, tipy a recepty a encyklopédiu ovocia a zeleniny, ktoré Lidl predstavil na webe Kuchynalidla.sk.
Súčasťou uvedenia Lidl „Stánku“ je televízny spot, ktorého hlavnými hrdinami sú tváre Lidl - dvojica kuchárov Paulus a Ihnačák.
„Na kampaň Lidl Stánok sme ďalej využili bilbordy, kinospot, špeciálnu brožúru, letáky, newsletter, klasickú inzerciu v médiách a branding v predajni. A na šírenie informácií sme využili aj naše internetové stránky,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Lidl Tomáš Bezák.
Ako uvádza Lidl, dôvodom spustenia Lidl Stánku je snahu urobiť jedálny lístok zákazníkov reťazca zdravším.
Lidl okrem vlastného "stánku" so zeleninou prednedávnou predstavila aj vlastnú cukráreň, kde zverejňuje svoje tipy, triky a recepty Adriana Poláková. Viac informácií.