Aktualizované 14. apríla: Lidl oznámil termín Retro týždňa na Slovensku, začne sa tri týždne po predajnej akcii v Česku.
Od 18. apríla ponúkne reťazec viacero produktov - od populárneho luncheon meatu, Herkules salámy, čokoládových tyčiniek Deva, Kofila a Ľadové gaštany, cez Hašlerky, Bon Pari, Koukou Roukou, Kockový cukor, deodorantu Impulse až po turecký med či olej Nubian. (všetky produkty v letáku Lidlu).
Súčasťou kampane je televízny spot, v ktorom účinkujú tváre reťazca, kuchári Roman Paulus a Marcel Ihnačák.
V Česku Lidl prezliekol výrobky do autentických obalov zo socializmu 29. marca, išlo o desiatky produktov, pri niektorých z nich je aj tentoraz zachovaná pôvodná receptúra.
Aktualizované 22. marca: „Ponuka retro výrobkov zaujala široké spektrum zákazníkov – od ‚pamätníkov‘ až po generáciu, ktorá produkty z čias mladosti svojich rodičov či starých rodičov spoznala práve prostredníctvom tejto akcie. Pre veľký úspech plánujeme akciu čoskoro zopakovať, pričom zákazníkom ponúkneme ešte širšiu ponuku retro výrobkov," vysvetľuje pre Mediálne.sk hovorca Lidl SR Tomáš Bezák.
S novým Retro týždňom avizoval Lidl aj nové produkty – ponuku rozšíri o Bohemia Chipsy, Makovník, Hašlerky, cukríky Bon Pari, Brezový, Žihľavový a Vajíčkový šampón, Barbus mydlo na holenie alebo prací prášok Merkur. Ako uvádza server Mediaguru.cz, celkovo by malo ísť o takmer 20 ďalších výrobkov.

Zdroj: Lidl
V minulosti sa v ponuke objavilo mlieko v sáčku, Vysočina 1967, Šunková údená saláma 1977, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Melta alebo Holanské kakao. Z nepotravinového tovaru sa na predajných pultoch objavilo toaletné mydlo Šeřík, čistiaci prášok AVA, voda po holení Pitralon a ďalšie.
Lidl predstavil Retro týždeň v Česku po prvýkrát v júni minulého roka, na Slovensku prebiehal o štyri mesiace neskôr. Viac informácií.