Lidl na pondelkovej tlačovke oznámil zvyšovanie miezd svojich súčasných zamestnancov v priemere o pätinu, zároveň chce nájsť pre firmu nových ľudí, ktorým takisto sľubuje lepšie podmienky. 

Posily majú prilákať motivované tváre aktuálnych zamestnancov v reklamnej kampani. Popri 11 pracovníkoch Lidla pôsobiacich na rôznych pozíciách od skladníčky po vedúceho predaja dominuje na vizuáli práve informácia o lepšom plate – noví zamestnanci majú dostať o 23 percent vyššie odmeny ako dosiaľ. 

„Myšlienka nasadiť do kampane samotných zamestnancov vychádza z uvedomenia si základnej pravdy, že vaším najlepším ambasádorom je váš zamestnanec. A keď sme sa takto ujednotili a rozhodli ísť touto cestou, tak potom ten spád bol veľmi jednoduchý. Ponúkli sme našim zamestnancom možnosť stať sa tvárami Lidlu,“ vysvetľuje vedúci oddelenia komunikácie reťazca Tomáš Bezák.

Lidl k sebe verbuje posily kampaňou s vlastnými zamestnancami

Zdroj: Lidl

Do kastingu sa podľa slov hovorcu prihlásilo celkovo 120 zamestnancov, pričom s finálnou šesťdesiatkou pracovnikov Lidl absolvoval fotenie. Výsledkom je niekoľko vizuálov, v ktorých okrem svojich tvárí prepožičali zamestnanci aj pozitívne ladené výroky ako „Ten pocit, keď sa ráno tešíš do práce,“ „Zmysel mojej práce je to, že má význam pre iných“ alebo „Keď rastie Lidl, rastiem aj ja“ a ďalšie.

Ústredný hedlajn kampane Aj ja som Lidl pritom originalitou neoplýva - podobnú vetnú skladbu využili v komunikácii brandu v minulosti napríklad Fun rádio (Ja som Fun rádio), slogan tohto typu sa objavil u nás aj v predvolebnej kampani (Ja som SDKÚ), zjavne sa inšpirujúc silou globálnej kampane na podporu redakcie časopisu Charlie Hebdo (Je suis Charlie - Ja som Charlie). 

Lidl k sebe verbuje posily kampaňou s vlastnými zamestnancami

Zdroj: Lidl

Lidl k sebe verbuje posily kampaňou s vlastnými zamestnancami

Zdroj: Lidl

Kampaň Lidla bude nasadená počas októbra, kreatívu si zastrešil reťazec interne. Komunikácia bude prebiehať cez bilbordy, plagáty umiestnené v predajniach, na akciových letákoch a tiež v online. Klasický TV spot zatiaľ spoločnosť neplánuje, videá sa majú objaviť na internete. 

„Materiálu máme vcelku dosť, už je potom na našom rozhodnutí, ako ho budeme komunikovať. Máme dobré čísla návštevnosti na našej webovej stránke vrátane podsekcie venovanej priamo kariére a silné sociálne médiá, takže toto ešte ostáva na nás, ale prioritne sú to outdoorové plochy a indoor či propagačné materiály,“ dodal T. Bezák.