Reťazec vďaka svojim projektom podporuje deti so zdravotnými problémami v rámci aktivity „Od začiatku v dobrých rukách“, výstavbu detských ihrísk „Žihadielko“, nákup inkubátorov v nemocniciach v iniciatíve „Dobré rozprávky“ či vysádzanie stromov v Tatrách vďaka projektu „Voda pre stromy“.

Lidl v novej kampani z dielne agentúry Wiktor Leo Burnett ďakuje každému, kto sa zapojil do jedného či viacerých projektov. Hlavnú rolu v spote si zahralo malé dievčatko, ktoré ďalekohľadom sleduje všetkých „zázračných“ zákazníkov.

Aktualizované o 16:49: „Za každú predanú fľašu minerálnej vody Saguaro venujeme jeden cent na výsadbu stromčekov v Tatrách, za každé predané balenie plienok Lupilu putuje desať centov na pomoc vážne chorým deťom vo veku do troch rokov, hlasy ľudí rozhodujú o tom, kde každý rok vyrastie desať detských ihrísk Žihadielok a všetkým slovenským nemocniciam venujeme život zachraňujúce prístroje pre novorodencov v hodnote celého výnosu z akcie Dobré rozprávky,“ uviedol Tomáš Bezák, vedúci úseku komunikácie Lidl Slovenská republika.

V spote sa uvádza, že Lidl spolu so zákazníkmi pomohol už desiatkam detí, vysadil milión stromov v slovenských lesoch, postavil 30 ihrísk v hodnote 2,6 milióna eur a nakúpil inkubátory za sumu 3,5 milióna eur.

Lidl v rozprávkovom spote ďakuje ľuďom za podporu svojich projektov

Zdroj: Lidl

Podľa spoločnosti si práve tieto čísla v komplexnosti ľudia často neuvedomujú aj napriek tomu, že ich priamo ovplyvňujú. Práve preto sa rozhodlo venovať im kampaň k spomínaným aktivitám.

„Všetky tieto aktivity realizujeme vďaka ľuďom a pre ľudí. Sme radi, že naši zákazníci sa zapájajú do našich projektov a spoločne pomáhame tam, kde to je najpotrebnejšie,“ dodal T. Bezák.

Vizitka kampane

  • Agentúra: Wiktor Leo Burnett
  • Creative Director: Ivan Horváth
  • Art Director: Jozef Kyselica
  • Copywriter: Ivan Horváth
  • Account Manager: Haike Ivaničová