Tvárou knihy je Adriana Poláková, ktorá sa stala cukrárkou Lidla v priebehu marca minulého roku. Viac informácií.
Moderátorka, rovnako ako kuchári, zverejňuje v rámci kampane Kuchyňa Lidla každý týždeň nový recept, ktorý zároveň slúži na propagáciu produktov reťazca.
Doplnené 6.3. 2015: „Adriana sa do tímu Kuchyne Lidla pridala s cieľom ukázať, ako je možné v pohodlí domova pripraviť chutné dezerty tak, aby to zvládol skutočne každý. Veríme preto, že jej knižka by sa mala dostať do najväčšieho počtu domácnosti, keďže o knižné recepty Romana a Marcela bol medzi zákazníkmi veľký záujem,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca spoločnosti Lidl Slovenská republika Tomáš Bezák.
Ako ďalej dodáva, reťazec očakáva rovnakú odozvu ako pri predošlej publikácii. „Je to ďalší z darčekov pre našich verných zákazníkov, vďaka ktorému im chceme tiež pripomenúť prvý rok spolupráce“ s A. Polákovou.
Súčasťou kuchárskej knihy je 62 receptov na sladké torty, koláče a rolády, pričom reťazec avizuje aj desať veľkonočných koláčov. Kuchárske knihy plánuje reťazec dať do obehu ešte pred veľkonočnými sviatkami.
Spotrebitelia majú možnosť získať kuchársku knihu na rovnakom princípe ako v minulosti – za nákup. Za každých 20 eur nákupu v termíne od 9. marca do 4. apríla získajú spotrebitelia pri pokladni jednu nálepku a po nazbieraní piatich kusov ich môžu vymeniť za kuchársku knihu.
Zdroj: Lidl
Kampaň je nasadená v televízii, prostredníctvom kinospotu, outdoorovým nosičom, printu, online a PR aktivít.