V predajných regáloch sa objaví polotučné mlieko vo vrecku, žuvačky Pedro, ryžové Arizonky, Melta či Holandské kakao.
Z nepotravinového tovaru prinesie Lidl mydlo na holenie Barbus Classic, vodu po holení Pitralon, toaletné mydlo Šeřík, čistiaci prášok AVA alebo namáčací prostriedok Namo.
Reťazec sa v rámci akcie snažil okrem originálneho obalu pri niektorých produktoch zachovať aj pôvodné zloženie a chuť.
„Viacero výrobkov bolo pre túto tematickú ponuku vyrobených podľa tradičnej receptúry, napríklad Vysočina 1967 alebo Šunková údená saláma 1977,“ uviedol PR manažér spoločnosti Tomáš Bezák.
Zdroj: Lidl Slovensko
Akcia bude prebiehať vo všetkých 123 predajniach na Slovensku, podporená bude televíznou kampaňou. Retro týždeň uvedú tváre Kuchyne Lidla Marcel Ihnačák a Roman Paulus.
Zdroj: Lidl Slovensko