Diskontný reťazec Lidl nepoľavuje vo vysokom reklamnom nasadení ani na konci roka.

V pondelok odštartoval svoju štedrú vianočnú kampaň so sloganom „Vianoce plné chutí a zážitkov“ pre svoju privátnu značku produktov Deluxe. Zákazníci sa s týmito produktami na týždennej báze môžu stretnúť do 22. decembra.

Kampaň pobeží hlavne v televíziách, s podporou printu, rádia, onlinu, komunikovať sa bude aj na predajniach a vlastných letákoch. Pečať Deluxe nesie aktuálne približne sto osemdesiat produktov, postupne sa bude každý týždeň až do Vianoc rozširovať. 

Okrem produktovej kampane spoločnosť zaradila pred Vianocami aj spotrebiteľskú súťaž. Za každý nákup v Lidli v hodnote aspoň 15 eur do 15. decembra môžu zákazníci získať jednu z okamžitých výhier, alebo budú zapojení do záverečného zlosovania o tri osobné automobily. Aj súťaž je podporená televíznym spotom, v ktorom si zahrala historicky prvá víťazka súťaže Miss World pôvodom z Českej republiky Taťána Kuchařová.

Ktorá agentúra pre Lidl kampaň pripravila, spoločnosť odmietla povedať. V Nemecku beží podobná vianočná kampaň na privátnu značku Deluxe, ktorú vytvorila agentúra Freunde des Hauses z Hamburgu.

Nákup televízneho reklamného priestoru zabezpečuje na Slovensku agentúra Unimedia.

Podľa monitoringu agentúry TNS Slovakia investoval reťazec do reklamy od januára do konca októbra viac ako 15,9 milióna eur, podľa cenníkových cien, bez zohľadnenia zliav či bártrov. V porovnaní s minulým rokom je to viac ako 23-percentný nárast. Lidl patrí v posledných rokoch medzi desať najväčších zadávateľov reklamy na Slovensku.

Lidl odštartoval Deluxe vianočnú kampaň

Lidl Deluxe produkty