Namiesto Deda Mráza či Santu Clausa povolal Lidl do akciu ženskú ambasádorku Vianoc – Santu Claru. Má byť poďakovaním reťazca pre všetky ženy, ktoré vytvárajú sviatočnú atmosféru, balia darčeky či pečú medovníky.
„Každý je šťastnejší, ak vianočný čas nie je plný stresu a naozaj ide o najradostnejšie sviatky roka. Našou vianočnou kampaňou preto chceme poukázať na to, koľko tvrdej práce sa skrýva za každými Vianocami, otvoriť ľuďom oči, zastaviť sa v tom celom zhone a jednoducho povedať ‚ďakujeme‘ tým, ktoré si to naozaj zaslúžia,“ uviedol vedúci oddelenia komunikácie reťazca Tomáš Bezák.
„Zároveň by sme boli radi, ak by sa na prípravách podieľali všetci rovnakým dielom, pretože Vianoce budú skutočnými Vianocami iba vtedy, ak sa zbavíme stresu a tlaku. A kto tento odkaz zosobňuje lepšie než štýlová Santa Clara, žena v modrej kapucni?” dodal T. Bezák.
Lidl upozorňuje na fakt, že Vianoce pre mnohé ženy znamenajú najmä zhon, čo potvrdil aj prieskum agentúry Nielsen v 26 európskych krajinách. Zákazníčkam preto odporúča, aby menej času strávili rozhodovaním sa „medzi množstvom rovnakých výrobkov odlišujúcich sa iba obalom a bezcieľnym blúdením medzi množstvom regálov“. Nakupovať majú v Lidli, kde pri nákupe „ušetria až štvrťhodinu“. Prečo im nákupy zaberú menej času ako u konkurencie, Lidl bližšie nevysvetľuje.
Súčasťou komunikácie je aj dlhší vianočný spot, v ktorom znie nová pieseň americkej speváčky Emily Roberts. „Toto je pre všetky ženy, ktoré robia naše Vianoce šťastnými. Každý jeden rok. Buďte na seba hrdé. My na vás sme,“ znie v závere reklamy.
Santa Clara Zdroj: Lidl
Do kampane zapojil Lidl aj vybrané slovenské blogerky ako fanúšičky Santa Clary. Tipy budú zákazníčkam odovzdávať pomocou hashtagu #santaclara.
Aj Lidl sa v závere roka spoľahne na spotrebiteľskú súťaž. V rámci nej bude rozdáva od 5. do 31. decembra stieracie kartčiky za každých 15 eur nákupu.
Zákazník má 9-miestny kód z kartičky zadať do online formulára na webe Lidla, a tak zistiť, či je výhercom trojdňového pobytu. S nevýhernými kartičkami sa spotrebitelia môžu zapojiť do žrebovania o hlavnú cenu – štyri automobily značky Audi.
Lidl - leták (Vianoce 2016) Zdroj: Lidl