Súťaž spustila značka prostredníctvom sociálnej siete Facebook, kde má v súčasnosti vyše 287-tisíc fanúšikov.
„S takmer 300-tisícovou komunitou na Facebooku máme vytvorený veľmi dobrý vzťah. S ľuďmi intenzívne komunikujeme a ich názor nás skutočne zaujíma. Dôkazom našej aktivity na tejto sociálnej sieti je skutočnosť, že náš profil dlhodobo patrí medzi top 5 na slovenskom Facebooku,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca Lidl Tomáš Bezák.
Zdroj: Lidl
Výber top vlastných značiek zo sortimentu Lidl prebieha prostredníctvom aplikácie Značky Desaťročia, v ktorej môžu používatelia vybrať každý deň tri značky z celkovo dvadsiatky vlastných značiek sortimentu Lidl.
„Nakoľko sú vlastné značky významnou súčasťou nášho obchodného konceptu a sú medzi zákazníkmi mimoriadne populárne, pri príležitosti nášho desiateho výročia pôsobenia na Slovensku sme sa rozhodli spoznať ich najobľúbenejšiu desiatku,“ dodáva.
Lidl v rámci hlasovania rozdáva nákupné poukážky v hodnote 10 eur, ktoré získa sto výhercov. Hlasovanie prebieha do 27. augusta.
Reťazec bude počas septembra a októbra počas piatich týždňov predávať všetky produkty vždy z dvoch vlastných značiek, ktoré v hlasovaní vyberú používatelia, s desaťpercentnou zľavou.
Prehľad vlastných značiek Lidl
Syry - Bluedino
Mliečne výrobky - Pilos, Fruit Jumbo
Cestoviny a omáčky - Combino
Chipsy, chrumky, tyčinky - Crusti Croc
Mäsové výrobky - Dulano, Pikok
Ligt výrobky - Linessa
Dentálna hygiena - Dentalux
Drogistický tovar - W5
Ženská kozmetika - Cien
Čokoláda - Fin Carré, J. D. Gross
Nealkoholické nápoje - Freeway
Džúsy - Vitafit
Balené vody - Saguaro
Pivo - Grafenwalder, Argus