Súťaž spustila značka prostredníctvom sociálnej siete Facebook, kde má v súčasnosti vyše 287-tisíc fanúšikov.

„S takmer 300-tisícovou komunitou na Facebooku máme vytvorený veľmi dobrý vzťah. S ľuďmi intenzívne komunikujeme a ich názor nás skutočne zaujíma. Dôkazom našej aktivity na tejto sociálnej sieti je skutočnosť, že náš profil dlhodobo patrí medzi top 5 na slovenskom Facebooku,“ uviedol pre Mediálne.sk hovorca Lidl Tomáš Bezák.

Lidl je na Slovensku už desať rokov. Vyberie vlastné značky desaťročia

Zdroj: Lidl

Výber top vlastných značiek zo sortimentu Lidl prebieha prostredníctvom aplikácie Značky Desaťročia, v ktorej môžu používatelia vybrať každý deň tri značky z celkovo dvadsiatky vlastných značiek sortimentu Lidl.

„Nakoľko sú vlastné značky významnou súčasťou nášho obchodného konceptu a sú medzi zákazníkmi mimoriadne populárne, pri príležitosti nášho desiateho výročia pôsobenia na Slovensku sme sa rozhodli spoznať ich najobľúbenejšiu desiatku,“ dodáva.

Lidl v rámci hlasovania rozdáva nákupné poukážky v hodnote 10 eur, ktoré získa sto výhercov. Hlasovanie prebieha do 27. augusta.

Reťazec bude počas septembra a októbra počas piatich týždňov predávať všetky produkty vždy z dvoch vlastných značiek, ktoré v hlasovaní vyberú používatelia, s desaťpercentnou zľavou.

Prehľad vlastných značiek Lidl

Syry - Bluedino

Mliečne výrobky - Pilos, Fruit Jumbo

Cestoviny a omáčky - Combino

Chipsy, chrumky, tyčinky - Crusti Croc

Mäsové výrobky - Dulano, Pikok

Ligt výrobky - Linessa

Dentálna hygiena - Dentalux

Drogistický tovar - W5

Ženská kozmetika - Cien

Čokoláda - Fin Carré, J. D. Gross

Nealkoholické nápoje - Freeway

Džúsy - Vitafit

Balené vody - Saguaro

Pivo - Grafenwalder, Argus