Kuchársky tím sa rozrástol o cukrárku, ktorou je moderátorka Adriana Poláková. Tá má svoju vlastnú kuchársku knihu s názvom „Napečené s láskou“ a pravidelne sa objavuje aj v markizáckom Teleráne.
A. Poláková má na webe www.kuchynalidla.sk, kde svoje recepty zverejňujú obaja kuchári, vlastnú cukrárensú sekciu. Podľa Lidl kuchársky súboj neovplyvní, len trošku „osladí“ svojimi receptami.
Nová cukrárka sa objaví aj v televíznej kampani a rovnako ako obaja kuchári, aj ona bude pripravovať svoje recepty z produktov Lidl, ktoré budú v danom týždni ponúkané za zvýhodnenú cenu.
„Kulinársky súboj Paulus vs. Ihnačák sme sa rozhodli doplniť o povestnú čerešničku na torte. Po chutnom jedle totiž prirodzene nasleduje dezert. Zároveň chceme Slovákom poskytnúť ďalší rozmer inšpirácie,“ uviedol v tlačovej správe hovorca Lidl Tomáš Bezák.
Kampaň Paulus vs. Ihnačák uviedla masívna teasingová kampaň ešte v auguste minulého roka. Viac informácií.