BBDO plánuje vytvoriť takzvaný tím Lidl s odborníkmi z rôznych odborov komunikácie. Tím bude zastúpený v pobočkách agentúr v Hamburgu, Berlíne, Frankfurte a Düsseldorfe. Ako informuje Horizont.net, do tímu budú zapojení aj kreatívci z londýnskej agentúry Proximity Worldwide.

Lidl nie je neznámou v globálne pôsobiacej agentúre BBDO. S tou už spolupracuje aj na belgickom trhu, tento rok Lidl spolu s BBDO Belgicko získal bronz za kampaň na Effie.

Od konca vlaňajška šéfuje marketingu Lidlu v Nemecku, ktoré je pre diskont najdôležitejším trhom, Arnd Pickhardt, ktorý prišiel z britského Lidlu, kde sa podieľal aj na oceňovanej kampani Lidl Surprises. Na nej spolupracoval s agentúrou TBWA, ktorá patrí pod sieť Omnicom. Z rovnakej siete je aj BBDO, vysvetľuje Wuv.de.  

Na Slovensku si Lidl pripravuje svoje reklamné kampane in-house, pričom stragéiu nastavuje spoločne s nemeckou centrálou. Na kampaň Žihadielko k podpore CSR projektu detských ihrísk si reťazec najal prvý raz domácu reklamnú agentúru - vybral si Wiktor Leo Burnett.