Svoje „ďakujem“ sa rozhodol reťazec komunikovať prostredníctvom skladby, ktorej prepožičala hlas fínska speváčka Saara Aalto. Pieseň zverejnil Lidl na všetkých profiloch na Facebooku v jednotlivých krajinách.
Tridsaťročná S. Aalto sa okrem Fínska momentálne snaží presadiť aj v zahraničí, zviditeľnila sa aj v britskom X Factore, kde vlani obsadila druhé miesto.
Skladba s hudbou Let Her Go od britského interpreta Passenger a upraveným textom je naspievaná v 20 rôznych jazykoch krajín, v ktorých má Lidl svoje predajne.
Okrem španielčiny, maďarčiny, švédštiny, dánštiny, portugalčiny či taliančiny zaznie na niekoľko sekúnd aj slovenčina. Komunikáciu sprevádza hashtag #20millionthankyou.
„Vo všetkých ohľadoch je pre nás najdôležitejšia kvalita vzájomnej komunikácie s našimi zákazníkmi a fanúšikmi. Odpovedáme na otázky, zbierame spätnú väzbu, inšpirujeme sa. Rast našej komunity fanúšikov ukazuje, že sme sa pri nastavení komunikácie s našimi fanúšikmi naladili na správnu vlnu. A to nielen v Nemecku, Taliansku a Španielsku, v troch krajinách kde máme najviac fanúšikov na Facebooku, ale v celom Lidl svete a na 28 jedinečných profiloc,“ uvádza ku kampani Lidl, ktorý aj v prípade slovenského trhu uvádza najväčší počet fanúšikov a najvyššiu interakciu na Facebooku spomedzi všetkých reťazcov.