Levické mliekárne približne po dvoch rokoch „oprášili“ vo svojom portfóliu rad mliečnych výrobkov ponúkaných pod značkou Babička.

Slovenský pôvod či tradíciu komunikujú prostredníctvom promo kampane, v ktorej vymenili štíhle hostesky za babičky s vnučkami.

Levmilk vymenil štíhle hostesky za staré babky a vnučky

„Promo aktivita na produkty značky Babička je zameraná na koncového spotrebiteľa priamo v mieste predaja. Je to príjemná zmena, pretože babičky poznajú tieto produkty z vlastnej kuchyne a vedia dobre poradiť zákazníkom,“ tvrdí v tlačovej správe brand manažér Levmilku Matúš Marget.

Ako ďalej uvádza, cieľom kampane je odprezentovať tradíciu produktu Babička a priniesť recepty našich starých mám, ktoré sa zachovali dodnes. Spotrebitelia totiž získajú pri kúpe akéhokoľvek z produktov Babička knihu s receptami Dobroty od babičky.

Levmilk vymenil štíhle hostesky za staré babky a vnučky

Zdroj: 1st Class Agency

Trvanie kampane je do konca marca vo viac ako 40 predajniach vybraných obchodných reťazcov na Slovensku. Súčasťou komunikácie sú PR aktivity sprevádzané POS materiálmi a online aktivitami na Facebooku.

O korporátne a produktové PR spoločnosti Levmilk sa od februára tohto roku stará agentúra 1st Class Agency. Viac informácií.