Dánsky výrobca hračiek Lego, ktorý približne od 30. rokov minulého storočia vyrába jednu z najznámejších stavebníc na svete, spustil v Nemecku reklamnú kampaň v štýle retro. Informuje o tom server Marketing & Media.
Na rozmazaných rodinných videách z obdobia 60. až 80. rokov sú zobrazené deti, ktoré stavajú veterné elektrárne, mobilné telefóny alebo úsporné žiarovky zo stavebnice Lego. Svoje výtvory ukazujú rodičom, ktorí sa s prekvapením prizerajú a nechápu, čo ich deti skonštruovali.
Poskladané hračky majú vyjadrovať vynálezy budúcnosti a modernej doby. Z tohto dôvodu aj samotná kampaň nesie názov Builders of tomorrow (Stavitelia zajtrajška).
Kampaň pre spoločnosť Lego pripravila s veľkým dôrazom pre detail agentúra Serviceplan pochádzajúca z Mníchova. V spotoch a vizuáloch kampane sú použité vyblednuté farby, retro tapety a starý nábytok, ktorý má fanúšikom Lega priblížiť atmosféru 60. až 80. rokov.