Komunikácia nasadená v online prostredí vyzdvihuje produkt ako slovenský fenomén, ktorý stojí za zrodom iného fenoménu týchto čias. Je ním špeciálne špúlenie pier nazývané „duck face“. Pojem „duck face“ podľa voiceovera z videa pochádza zo Slovenska a je spojené s jedením špagiet.
„Len málokto pozná jeho význam. Je to neuveriteľné, ale duck face vznikol na Slovensku v 80-tych rokoch. Vtedy bol úplne bežný, pretože ľudia neustále jedli špagety s Morca-Dellou,“ vysvetľuje hlas zo spotu.
Príbeh dokončuje tým, že pre ľudí, ktorí odišli za hranice, už omáčka dostupná nebola, symbolicky začali na Slovensko posielať fotografie iba s našpúlenými perami. Neskôr sa podľa jeho slov špúlenie pier zapáčilo svetu a stala sa z neho masovka.
Za všetkým stojí aj Pali z Popradu, ktorý sa v zahraničí snažil vysvetliť slovo morka. Spoločnosť tiež používateľov v spote vyzýva, aby dali veci na správnu mieru a pomohli ho premenovať – z „duck face“ na „morca-face“.
Okrem online videa je súčasťou kampane vynovený web, na ktorom ponúka značka informácie o svojom produkte či dáva používateľom zahrať si hru nazývanú Morca-Ďelo.
Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra Made by Vaculik, ktorá v máji tohto roku vyhrala tender pre celé portfólio Tatrakonu.