Lady Gaga tvárou kampane Google Chrome

Lady Gaga sa na chýbajúce reklamné partnerstvá nemusí sťažovať. Tie najnovšie z jej portfólia sú z internetovej brandže - prostredia, ktoré speváčka lepšie než ktokoľvek iný využíva pre komunikáciu s fanúšikmi.  Uvedomila si to aj najväčšia internetová firma sveta Google, ktorá si Lady Gaga vybrala za tvár virálneho videa pre internetový prehliadač Google Chrome. Speváčka v rámci neho zároveň propaguje svoj nový singel Edge of Glory.

Virálne video je poskladané z viacerých záberov na speváčku pripravujúcu sa na vystúpenie a tiež z amatérskych záberov na fanúšikov, ktorých pred časom vyzvala, aby na serveri YouTube prespievali jej nový singel. Postrihané video má za úlohu vyzdvihnúť prehliadač Google Chrome, ale takisto sa v ňom viackrát objaví sociálna sieť Twitter, YouTube a dokonca aj značka Apple.

Doteraz sa reklama na serveri YouTube prehrala už vyše 800-tisíc ráz a podľa serveru Viral Video Chart sa stala nová reklama na prehliadač najviac zdieľaným obsahom na Twitteri za posledných 24 hodín. Ďalšie štatistiky o virálnom videu. 

O tom, že Lady Gaga je aj online značka, svedčí aj nedávne partnerstvo s výrobcom hier pre Facebook Zynga. Speváčka sa rozhodla hity zo svojho najnovšieho albumu vydávať cez mimoriadnu sekciu vo facebookovej hre Farmville, prostredníctvom ktorej si fanúšikovia budú môcť vychutnať svoju obľúbenú hudbu oveľa skôr ako ostatní. Vytvorenie GagaVille bol pre tvorcov hry Farmville Zynga premiérou, ešte nikdy sa totiž nespojili so žiadnym hudobníkom, ani do hry nepridali hudbu. Viac informácií o spolupráci speváčky s Farmville Zynga

 

Google Chrome pokračuje s podporou internetového prehliadača aj v Českej republike v snahe ukázať bežným používateľom jeho hlavné výhody. Jej posolstvom je prízvukovať rýchlosť prehliadača. Ďalšie informácie o kampani Google v Českej republike.