V rámci blížiaceho sa ceremoniálu Golden Globes, ktorý je tento rok naplánovaný na 10. januára, uviedla kampaň podčiarknutú hashtagom #WorthSaying z dielne agentúr McCann a Alison Brod Public Relations. Značka je zároveň oficiálnym partnerom celého podujatia.
Kampaň má ženy inšpirovať k tomu, aby sa rozrozprávali, v čo veria alebo čo je pre ne dôležité v živote. Má korene v kultovom claime „Because You're Worth It”, ktorý sprevádza značku niekoľko rokov.
Ako uvádza server Adweek.com, podľa výskumu sa viacero žien zhodlo, že motivačný jazyk im dáva silu a vnútornú istotu. Tri zo štyroch žien sa zhodli, že takýto jazyk pomáha k inšpirácii pri dosahovaní ich cieľov.
Tvárami kampane sú celebrity Julianne Moore, Freida Pinto, Karlie Kloss alebo Eva Longoria, ktoré značku propagujú na svojich vlastných sociálnych sieťach. L'Oréal tiež vyrukoval s celostránkovým inzerátom v Hollywod Reporter či s televíznym spotom.
S podobne zameranou kampaňou vyšiel aj Dove v rámci minuloročných Oscarov. Kampaň sprevádzal hashtag #SpeakBeautiful a bola zameraná na negatívne komentárne na sociálnych sieťach.