Autentickosť kampane potvrdzuje obsadenie skutočného riaditeľa teplických kúpeľov, v ktorého kancelárii sa nakrúcal aj aktivizačný spot.
Vo videu šéf kúpeľov vyzýva ľudí, ktorí chcú byť „testermi“ kúpeľov v Trenčianskych Tepliciach, aby sa prihlásili. „Zapojte sa aj vy do nášho testu. Príďte si Kúpele Trenčianske Teplice vyskúšať doslova na vlastnej koži a to úplne zadarmo,“ láka riaditeľ kúpeľov Michal Vojtáš.
Aktualizované: „Cieľom tejto kampane je zaujímavým spôsobom ukázať ľuďom, že Kúpele Trenčianske Teplice sa naozaj zaujímajú o to, čo si ich klienti myslia a ako sa cítia. Aj za cenu prípadnej kritiky. Zároveň chceme nielen našej ‚cieľovke‘ efektívnym a kreatívnym spôsobom povedať, že iba tie pravé kúpele sú pripravené meniť sa k lepšiemu, napredovať a poskytovať tak služby vždy na profesionálnej úrovni,“ vyjadrila sa pre Mediálne.sk Lucia Salzerová z Mayer/McCann Erickson.
V prvej fáze je reklamná kampaň nasadená na internetové bannery, Facebook či Youtube kanál. Po digitále využijú kúpele Trenčianske Teplice aj iné mediatypy, kampaň potrvá až do jesene.
K náborovej reklame vznikol web Pravekupele.sk, kde záujemcovia okrem svojich kontaktných údajov majú krátkym textom vo formulári vysvetliť, prečo sú práve oni tými pravými na úlohu testerov. Vybraní uchádzači budú účinkovať v ďalšej fáze kampane priamo v kúpeľoch.
„Ponuka je to viac než lákavá, veď len za prvý deň (kedy išlo video bez podpory) sa nám prihlásilo takmer 80 ľudí. Nemalá zásluha patrí aj pánovi riaditeľovi, ktorý to dal ozaj na pána,“ uviedla agentúra na sociálnej sieti.