Reklamné kampane nasadené počas mesiaca marec boli rôznorodé. Na shortlist sa tentoraz dostalo 11 z nich. Tvorcovia pritom stavili na kriminálny motív, humor, využili známe osobnosti alebo sa snažili doslova očariť ľudské oko.
Je len na vás, ktorú z prác posuniete do finále a označíte za víťaznú. Úplný víťaz aj v tomto prípade postúpi do záverečnej ankety o Kampaň roka, ktorej víťazov oceňujeme na každoročnej konferencii TREND Marketing Summit.
Vaša pomoc bude ocenená, jedného z vás odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND. Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do pondelka 24. apríla do 12:00 h. Viac informácií o hlasovaní.
Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.
SHORTLIST KAMPANE MESIACA (MAREC 2017)
Minulý mesiac odbornú porotu a verejnosť zaujala kampaň z dielne agentúry Oliver, ktorá pripravila kampaň pre O2. Prečítajte si viac o víťaznej kampani za február.
Tešíme sa na vaše hodnotenia!