V nominácii na Kampaň roka v sezóne 2018/2019 sú práce, ktoré zvíťazili v jednotlivých kolách Kampane mesiaca od vlaňajšieho júna do mája tohto roka.
V konečnom hlasovaní o Kampaň roka hlasuje verejnosť a odborná porota. Hlasovanie verejnosti má 50-percentnú váhu, rovnako ako hlasovanie odbornej poroty. Tú tvoria Martin Woska (Triad Advertising), Miriam Benčíková-Kušnírová (Rada pre reklamu), Veronika Pizano (W Press) a Martin Poláš (Mediálne.sk).
Z hlasovania vzíde priemerné hodnotenie, ktoré určí držiteľa titulu TREND Kampaň roka a ďalších dvoch ocenených na druhom a treťom mieste.
Deadline pre hlasovanie je utorok 23. júl 2019.
Hlasujte v priloženom formulári na konci článku, pričom priradením číselných hodnôt určíte poradie prác podľa vašich preferencií. Prácam priraďte hodnotu na škále od 1 do 12, pričom 1 znamená najmenej zaujímavá kampaň, 12 najviac zaujímavá kampaň (čísla zo škály 1 až 12 je možné prideliť iba raz, je tak potrebné využiť všetky čísla).
Jeden z hlasujúcich získa digitálne polročné predplatné týždenníka TREND.
NOMINOVANÉ KAMPANE
S Birellom nenafúkaš – Birell (máj)
Zdroj: YouTube / Birell
Dátuj zodpovedne – O2 (apríl)
Sajfa v kampani O2 Dátuj zodpovedne Zdroj: O2
Odkaz hejterom – Nadácia Zastavme korupciu (marec)
Zdroj: Nadácia Zastavme korupciu / YouTube
Krvavá košeľa na zastávke – nutprodukcia, Continental Film (február)
Zdroj: Šimon Lupták
Adoptuj si posteľ – Depaul Slovensko (január)
Zdroj: Depaul Slovensko
Neprespite MS juniorov – SZĽH (december)
Zdroj: SZĽH
Tváre slobody – O2 (november)
Banner Tváre slobody na webe Denníka N Zdroj: O2
Ja to dám – Magna (október)
Zdroj: youtube.com
Slovensko žije všetkými farbami – Absolut (september)
Zdroj: Absolut
#mamnato – Slovenská sporiteľňa (august)
Zdroj: Slovenská sporiteľňa
Logohry s prerábkami – Prvá stavebná sporiteľňa (júl)
PSS – postery s logovariáciami Zdroj: Respect APP
Záchranu životov nedá každý – Magna (jún)
Magna – printový vizuál Zdroj: Magna