Aj tentoraz sa môžete podieľať na rozhodovaní o najlepšej kampani za predošlý mesiac. Tentoraz je v nominácii 12 kampaní, nasadených vo februári.

Hlasovaním odbornej poroty, agentúr a verejnosti vzíde aj tentoraz víťaz. Spoločný hlas verejnosti má v hlasovaní pätinovú váhu, rovnako ako body, ktoré odovzdajú reklamné agentúry. Hlasovanie odbornej poroty má trojpätinovú váhu.   

Vaša pomoc pri výbere najlepších kampaní bude ocenená, jedného z hlasujúcich odmeníme štvrťročným digitálnym predplatným týždenníka TREND.

Ako sa hodnotí Kampaň mesiaca na Mediálne.sk

Deadline na hlasovanie – vyplnenie formulára – je do štvrtka 21. marca do 17:00 h. Viac informácií o hlasovaní.

Shortlisty do Kampane mesiaca vyberá redakcia Mediálne.sk na základe prihlásených prác a vlastného monitoringu.

SHORTLIST KAMPANE MESIACA (FEBRUÁR 2019)

Tešíme sa na vaše hodnotenia!