O novom klientovi informovala agentúra Wiktor Leo Burnett na svojom Facebooku, kde hovorí, že nikdy sa nechodí iba na jedno, a práve preto pridali k Zlatému Bažantovi ešte jedno pivo.
Wiktor Leo Burnett tak vďaka víťazstvu v tendri nahradí agentúru SCR, ktorá sa o kreatívu značky starala od roku 2014.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
SCR pôvodne uspela v tendri na jeseň 2013, keď si ju Corgoň vybral ako svoju novú full-servisovú agentúru. Nahradila vtedy Mayer/McCann Erickson.
Sesterskú značku Zlatý Bažant má Wiktor Leo Burnett v portfóliu od začiatku roku 2015. Po víťaznom tendri vymenil Istropolitanu Ogilvy.
S prácami pre Zlatý Bažant získal WLB niekoľko ocenení na Zlatom klinci aj zlato zo slovenských Effie Awards.
Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o novej spolupráci