To si aspoň myslí porota rozdávajúca reklamné oscary – sošky levov na najprestížnejšom medzinárodnom festivale reklamy Cannes Lions. Pri prezeraní ocenených prác berte do úvahy aj to, že z devätnástich porotcov kategórií Press Lions boli ženy len štyri.
Odevnej značke Tigerlily stačilo ukázať nový model a pridať suché konštatovanie: Z ceny týchto šiat váš manžel asi dostane infarkt. Ale žiaden strach. Kúpite ich aj v čiernej. Bronze Lion pre JWT Dubai.
Aká veľká môže byť sila krásy? Vďaka kozmetike značky Lux spravíte aj z policajta malé decko. Bronze Lion pre JWT Sydney.
Nemusíte nosiť ochranný golier pre psy. Zbavte sa svrbenia šampónom Head & Shoulders. Všimnite si aj
autenticitu fotografie – akoby vypadla zo súkromného albumu. Bronze Lion za kampaň pre Saatchi & Saatchi South Africa.
Vlna nemusí len pichať a svrbieť. S prípravkom Mir Wool znovu objavíte jej jemnosť. Bronze Lion za kampaň pre TBWA\PARIS.
V situácii najväčšieho ohrozenia bol z bezpečnostných dôvodov nasadený robot. V rukách držal Panadol Menstrual. Ženy určite pochopili. Bronze Lion pre Ogilvy & Mather Singapore.
Škvrny vyzerajú neškodne. Ak používate prací prášok Fab. Bronze Lion za kampaň pre Leo Burnett Singapore.