Pravdepodobne najväčšou zmenou novo navrhnutého obalu je fialová krava, ktorá je otočená nie doľava, ale doprava a chýba jej na bruchu nápis Milka.

Krava v logu Milky sa otočila. Výrobca mení aj balenie a pridáva príchute

Milka nový (dole) a starý obal (hore)

Tvorcovia nového dizajnu zväčšili aj alpské kopce v pozadí a pretiahli ich po celej ploche obalu. Informoval o tom nemecký portál wuv.de.

„V roku 2018 chce Milka pozdvihnúť povedomie o novom logu,“ hovorí marketingový riaditeľ značky Milka pre región Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko Philipp Wallisch. Podľa neho nový dizajn čokoládových tabuliek vyzerá upravenejšie a jednoduchšie.

Ďalšia významná zmena sa týka samotného obalu čokolády. Fólia už nebude lesklá, ale matná. Na dotyk zanechá zvláštne jemný, zamatový pocit, čo má korešpondovať aj s aktuálnym reklamným sloganom značky „Jemnosť nájdeš vo vnútri“.

Aj zadná strana so zoznamom zložiek, upozornení a uvedených výživových hodnôt je po novom iná. Zväčšilo sa písmo a kontrast, takže informácie sú čitateľné aj bez lupy.

Nové tabuľky čokolád sa objavia postupne v regáloch predajní. Prichádzať budú aj nové druhy príchutí, ako zmes arašidov s chrumkavými kukuričnými vločkami – arašidový crisp a iné.

Krava v logu Milky sa otočila. Výrobca mení aj balenie a pridáva príchute

Redizajn nie je nijako revolučný, ale ako uvádza portál, jasnejšie písmo nového loga, minimalistický dizajn kravy, Alpy a celkové balenie by spolu mohlo ešte zvýrazniť čokolády v regáloch.

Či sa zmeny budú týkať aj slovenského trhu a ktoré príchute pribudnú pre tuzemských zákazníkov, zatiaľ nie je potvrdené. Mediálne.sk kontaktovalo výrobcu Milky, spoločnosť Mondelez.