Pravdepodobne najväčšou zmenou novo navrhnutého obalu je fialová krava, ktorá je otočená nie doľava, ale doprava a chýba jej na bruchu nápis Milka.
Milka nový (dole) a starý obal (hore)
Tvorcovia nového dizajnu zväčšili aj alpské kopce v pozadí a pretiahli ich po celej ploche obalu. Informoval o tom nemecký portál wuv.de.
„V roku 2018 chce Milka pozdvihnúť povedomie o novom logu,“ hovorí marketingový riaditeľ značky Milka pre región Nemecko, Rakúsko a Švajčiarsko Philipp Wallisch. Podľa neho nový dizajn čokoládových tabuliek vyzerá upravenejšie a jednoduchšie.
Ďalšia významná zmena sa týka samotného obalu čokolády. Fólia už nebude lesklá, ale matná. Na dotyk zanechá zvláštne jemný, zamatový pocit, čo má korešpondovať aj s aktuálnym reklamným sloganom značky „Jemnosť nájdeš vo vnútri“.
Aj zadná strana so zoznamom zložiek, upozornení a uvedených výživových hodnôt je po novom iná. Zväčšilo sa písmo a kontrast, takže informácie sú čitateľné aj bez lupy.
Nové tabuľky čokolád sa objavia postupne v regáloch predajní. Prichádzať budú aj nové druhy príchutí, ako zmes arašidov s chrumkavými kukuričnými vločkami – arašidový crisp a iné.
Redizajn nie je nijako revolučný, ale ako uvádza portál, jasnejšie písmo nového loga, minimalistický dizajn kravy, Alpy a celkové balenie by spolu mohlo ešte zvýrazniť čokolády v regáloch.
Či sa zmeny budú týkať aj slovenského trhu a ktoré príchute pribudnú pre tuzemských zákazníkov, zatiaľ nie je potvrdené. Mediálne.sk kontaktovalo výrobcu Milky, spoločnosť Mondelez.