Novým členom prezídia sa stal Marek Mrázik z agentúry Triad. V prezídiu ďalej pokračujú Zuzana Ďurčeková (Made by Vaculik), Peter Kontra (Wiktor Leo Brunett), Róbert Slovák (Respect APP) a Alexander Smik (Apple Pie).
„Dôvera konkurentov je pre mňa veľký záväzok. Vnímam to ako ocenenie našej doterajšej práce a som rád, že môžeme pokračovať v práci na tom, aby sme patrili medzi najlepších reprezentantov Cannes Lions na svete, organizovali najprestížnejší festival kreativity na Slovensku Zlatý klinec a posúvali štandardy trhu transparentnou komunikáciou pravidiel tendrovania, či cenotvorby,“ uviedol R. Slovák.
K aktivitám KRAS-u patrí napríklad aj organizácia národnej súťaže EFFIE, z ktorej vznikla celodenná odborná akcia doplnená o bloky Ľudí z marketingu, ktorí na galavečeri odovzdávajú aj titul Marketér roka.
Do 20. ročníka EFFIE Awards Slovakia 2018 sa zapojilo 15 agentúr s 32 prácami, čo je historicky najviac. Najväčší počet prác – šesť – je prihlásených do kategórie FMCG – potraviny a nápoje.
Momentálne sú prihlášky v rukách poroty prvého kola hodnotenia. Shortlisty budú známe 19. novembra a víťazov spoznáme počas slávnostného odovzdávania cien EFFIE Awards Slovakia 2018 v piatok 30. novembra v Hub Hub-e v Bratislave.
Najviac prác (štyri) majú prihlásené agentúry Istropolitana Ogilvy, Made by Vaculik, Triad a Wiktor Leo Burnett.
Kompletný zoznam prihlásených prác | |||
Kategória | Agentúra | Názov kampane | Klient |
FMCG | Clockwise | Jameson Caskmates: Launch novej edície Jameson Irish Whiskey na Slovensku | Pernod Ricard Slovakia |
Media Inovations/ Events | Core 4 | Viva Ulica! | Slovenská sporiteľňa |
Dobročinný marketing | Effectivity, s.r.o. | Olejové jazero | Ekotopfilm/Envirofilm |
Ostatné | Jandl | ZSSK: Ideme vlakom | Železničná spoločnosť Slovensko |
FMCG | MUW Saatchi & Saatchi | To najlepšie z nášho Kraja | Terno real estate |
Telekomunikačné služby | MUW Saatchi & Saatchi | Ako S4GAN zmenil Telekom? | Slovak Telekom |
Digital | MUW Saatchi & Saatchi | Ako S4GAN zmenil Telekom? | Slovak Telekom |
Dávid a Goliáš | Promiseo | #lietamvtom | Letisko Košice - Airport Košice |
Finančné služby | PS:Digital | Mimozemšťan | Tatra banka |
Digital | PS:Digital | Mimozemšťan | Tatra banka |
Media Inovations/ Events | Respect APP | Meníme Pohodu na domov | Prvá stavebná sporiteľňa |
Small Budget | This is Locco | Rozprávkari - Uvedenie spoločenskej hry na trh | Matúš Teplický - Spoločenská hra Rozprávkari |
Ostatné | Webster | Milgamma N je iná- Ako sa presadiť v silnej konkurencii liekov proti bolesti | Wörwag Pharma GmbH & Co. KG |
FMCG | Zaraguza | Popradská káva: Tajomstvo pravého kávičkára | Baliarne obchodu Poprad |
Finančné služby | Zaraguza | George – Ako využiť launch služby na posun značky a v prospech obchodných príležitostí | Slovenská sporiteľňa |
Media Inovations/ Events | Zaraguza | SLSP: Pohoda ako môže hodnotová komunikácia pomôcť preferencii | Slovenská sporiteľňa |
Počas galavečera bude udelené aj ocenenie Agentúra roka, ktoré získa najúspešnejšia slovenská agentúra posledného roka. Do hodnotenia sa rátajú ocenenia zo zahraničných a domácich súťaží a tiež umiestnenie v rebríčku TAAS (ekonomický rebríček agentúr). Poslednou súťažou, ktorá do hodnotenia vstupuje, je práve slovenská EFFIE.
Ďalšou akciou KRAS-u je aj súťaž Zlatý klinec, ktorá sa za posledné roky doplnila o konferenčný program. Aktivitou klubu slovenských agentúr bolo aj zadefinovanie férového tendrovania. Najnovšie sa združenie venovalo komunikácii hodinových sadzieb za prácu ľudí v reklamných agentúrach.