Medzi klientov agentúry dlhodobo patria O2 Slovensko, Slovnaft, SHP Harmanec (Group), Bioderma, ZSE, Hyundai, Stock, Tesco Mobile alebo Baumit.
V poslednom období sa podieľala na kampani #Nebuď pirát pre O2 Slovensko, ktorá sa venovala problému používania telefónov za volantom. Práca získala na súťaži Zlatý klinec 6 klincov.
„Počas 8 rokov v Elite Solutions, ktoré si ja osobne v agentúre pamätám, sa vďaka tvrdej práci, nadšeniu a skvelej partii ľudí okolo, či už bývalých alebo súčasných ‚Eliťákov‘, tešíme neustálemu progresu. Súčasťou tejto cesty nie sú len klientské projekty, ale aj aktivity, ktoré vyvíjame ako člen ADMA či v Rade pre reklamu,“ uviedol Client Service Director agentúry Marián Hlinka.
Ocenil aj nové členstvo KRASe. „Klub reklamných agentúr Slovenska považujeme za stálicu a dôležitú organizáciu na reklamnom trhu, ktorá na Slovensku združuje tie najlepšie agentúry a je nám veľkou cťou a potešením, že sa k nim môžeme zaradiť,“ dodal M. Hlinka.
Hlavným poslaním Klubu reklamných agentúr Slovenska je zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. Každoročne organizuje národnú súťaž efektivity marketingovej komunikácie Effie Slovakia a súťaž kreativity Zlatý klinec, ktoré za posledné roky doplnil i o konferenčný program.
Členmi KRASu sú aj agentúry Apple Pie, Effectivity Powered by Publicis, Istropolitana Ogilvy, JandL, marketing a reklama, MullenLOWE GGK, MUW Saatchi & Saatchi, Made by Vaculik, Respect APP, Triad, Wiktor Leo Burnett a Zaraguza.