Svojím vstupom do KRASu Effectivity podporí celkovú víziu združenia – zvyšovať úroveň slovenskej reklamy a marketingovej komunikácie. Zároveň sa aktívne zapojí do stabilných aktivít KRASu, medzi ktoré patrí organizácia slovenskej kreatívnej súťaže Zlatý klinec, súťaže o najefektívnejšiu reklamu na EFFIE Slovakia, či príprava hodnotenia ekonomickej výkonnosti reklamných agentúr – rebríčka TAAS.
Okrem toho bude Effectivity participovať aj na pravidelnom evente Raňajky s reklamou, ktoré KRAS organizuje v spolupráci s Radou pre reklamu s cieľom ukázať, čo v reklame ešte „áno“ a čo už rozhodne „nie“, aby bola inšpiratívna, funkčná a zároveň zodpovedná.
„Nechceme stáť mimo diania v našej brandži, našim hlasom ju chceme pomôcť formovať. Pritom, samozrejme, rešpektujeme, že reklama ako súčasť slovenského trhu musí mať aj svoje pravidlá, vrátane spoločenskej zodpovednosti agentúr,“ hovorí majiteľ Effectivity Daniel Abrahám.
Agentúra sa pravidelne umiestňuje v prvej desiatke rebríčka TAAS a posledné tri roky je tiež partnerom medzinárodnej komunikačnej siete Publicis Worldwide.
Na slovenskom trhu pôsobí od roku 2003. Vznikla ako mediálna agentúra, jej premena na reklamnú agentúru sa začala o tri roky neskôr. Dnes má za sebou spoluprácu s významnými klientmi ako Billa, Poštová banka, Tchibo/Eduscho, Enel, Samsung či Stada Pharma.