„Už dlhšiu dobu sme dostávali signály, že na východe pôsobí množstvo úspešných firiem, ktoré sa potrebujú zdokonaliť v digitálnom marketingu. Kvalitného vzdelávania v tejto oblasti mimo Bratislavy je však málo. Rozhodli sme sa preto premiérovo vyskúšať zaužívaný formát vzdelávacích seminárov aj v novej lokalite - v Košiciach,“ vysvetľuje Martin Volek, certifikovaný tréner Google a riaditeľ digitálnej agentúry Volis International, ktorá je odborným partnerom seminárov.

Košické vydanie sa bude konať v dňoch 27. a 28. septembra 2016 v K 13/Kulturparku, tematicky bude orientované na takzvaný. výkonnostný marketing.

Prvý deň bude venovaný stratégii a marketingu vo vyhľadávačoch, či už pomocou platených odkazov, alebo vďaka optimalizácii. Druhý deň budú nosnou témou sociálne siete a marketing pre B2B segment.

Špecifickou súčasťou každého dňa je interaktívny blok prípadových štúdií a panelových diskusií, ktoré dávajú teoretické znalosti do protikladu so skutočnými praktickými riešeniami z praxe, ktoré boli úspešné.

Organizátori v prípade úspešnej expanzie v Košiciach nevylučujú konanie akcie ani v ďalších slovenských mestách. „Chceme pomáhať firmám rásť vďaka digitálnemu marketingu, a to bez ohľadu na región, v ktorom podnikajú,“ dodáva M. Volek.

Košice sa stanú v septembri centrom digitálneho marketingu

TREND Online Academy Zdroj: Milan David

Na tému výkonnostného marketingu, ktorej budú košické semináre venované, voľne nadviažu novembrové semináre v Bratislave. Tie už budú orientované na pokročilejších inzerentov, ktorí už vnímajú základy výkonnostného marketingu a chcú sa posunúť na takzvané brandingové kampane, určené k šíreniu osvety a povedomia o značke.

Účastnícky poplatok na jeden deň seminára je 149 eur bez DPH a organizátori pripravili v prípade registrácie na viacero dní výrazné zľavy z registračného poplatku - viac na www.trendkonferencie.sk.