Cieľom agentúry je posilniť pozitívne vnímanie spoločnosti ako jedného z najväčších hráčov na lokálnom poisťovníckom trhu. V ostatnom období si PR aktivity zabezpečovala Kooperativa in-house.

„PR má v marketingovom mixe nezastupiteľné miesto. Pre realizáciu PR aktivít v rámci komunikačnej stratégie roku 2018 sme hľadali partnera, ktorý správne pochopí zadanie a s nadhľadom ho pretaví do efektívnych riešení. Agentúra Tailor PR nás oslovila svojou profesionalitou a skúsenosťami v oblasti komunikácie aj v rámci finančného sektora,“ vysvetľuje riaditeľka úseku marketingu Kooperativy Zuzana Wagnerová.

PR agentúru Tailor | PR v roku 2016 založil Michal Krajčír, ktorý ju aj vedie. Medzi klientmi má Hopin, aplikáciu Náš názor, Taxify či Primalex. 

Reklamné kampane a kreatívu pre Kooperativu pripravuje dlhdoodo agentúra MUW Saatchi & Saatchi.