Po minuloročnej kampani, v ktorej operátor bojkotoval „Vianoce v októbri“ sezónnou anti-kampaňou, spoločnosť tentoraz predstavila spot bez vianočných melódií, snehuliakov či Santa Clausa.

Zimné motívy sú zobrazené menej nápadne až v posledných sekundách televízneho spotu, kde môžu diváci vidieť vločky a stromčeky.

O2 v kampani vyzdvihuje svoj produkt – paušál bez viazanosti, o ktorom tvrdí, že sa spotrebiteľom nikdy „nepreje“. Vyzdvihuje tiež to, že k svojmu paušálu dostanú zákazníci mobilný telefón aj bez viazanosti. O2 tvrdí, že v kampani sa chcelo vyhnúť klišé a postaviť ju na jednoduchej myšlienke - v tomto prípade tej, že zákazníci „môžu mať to dobré aj bez toho zlého“. 

Spot nemá jednu hlavnú postavu, ale vo videu sa ich objaví niekoľko. Dievča, ktoré oslavuje svoje 20. narodeniny, starý otec, ktorý to prehnal s jedlom, ich rodina, dievča, ktoré urobilo doma večierok. Ani tento rok nechýba v kampani typická ikona O2 – modrá maňuška.  

O2 sa v kampani snaží opäť zákazníkov nepresviedčať, že advent sa začína už na Dušičky, aj napriek tomu, že kampaň spúšťa už v úvode novembra. Operátor má mať pripravených viacero spotov z tejto série, vyslovene vianočnú atmosféru reklamy avizuje až na obdobie tesne pred sviatkami. 

Za kreatívou kampane O2 stojí aj tentoraz reklamná agentúra Nydrle+Semelak. Myšlienkovo nadväzuje na tohtoročný koncept operátora s claimom Nikdy neprestaneme (byť fér), ku ktorému sa viazal aj predchádzajúci televízny spot. Claim je zahrnutý aj v aktuálnej reklame.  

Vianoce sa vo svojej zimnej kampani rozhodol na chvíľu odložiť aj konkurenčný operátor Orange, ktorý predstavil svoju kampaň v priebehu minulého týždňa. Jej tvárou sa stala speváčka Celeste Buckingham. Ako prvý začal spomedzi operátorov s koncoročnou kampaňou Slovak Telekom, ktorý obsadil svoju tvár, športovca Petra Sagana.