Slovenská národná galéria chce návštevníkov letných výstav privítať s úsmevom. V agentúre Komplot Advertising si nechala vytvoriť kampaň, v ktorej sa známe slovenské portréty premenili zo zamračených na usmievavé tváre. Verejnosť pozývajú do galérie headlinom "Uvidíme vás radi".
Vizitka kampane
Produkt: 60 rokov SNG
Zadávateľ: SNG
Agentúra: Komplot Advertising
Kreatívny riaditeľ: Peter Hajdin
Art director: Pavlína Morháčová, Matúš Bence
Copywriter: Adam Znášik
Account manager: Alexandra Krištínová
Použité médiá: print, OOH
Termín nasadenia (od do): prvá vlna jún 2008, druhá vlna september 2008
Cieľová skupina: 15-109, SŠ, VŠ, ťažisko BA
Marketingový cieľ kampane: Dať vedieť, že SNG má 60. rokov, je stále otvorená a rada privíta každého návštevníka.
Že by kampaň kvôli nepochopeniu vtipu postaveného na nenápadnej grafickej zmene obrazov ostala bez odozvy, sa v Komplote neobávajú. Podľa strategického riaditeľa agentúry Adama Znášika by mala komunikácia prilákať do SNG čo najširšiu verejnosť. Ďalším zo zámerov bolo dostať diela medzi ľudí, či už s pochopením vtipu, alebo bez neho. To sa podľa Znášika aj podarilo.
"Kampaň je koncipovaná tak, že pochopenie vtipu je dôležité až v druhom pláne," uviedol pre Mediálne.sk. "Ak niektorý z návštevníkov SNG vtip pochopí, je to preňho príjemným bonusom," dodal.
Kampaň, ktorá v júni prebieha v printe a outdoore pri príležitosti 60. výročia SNG, je postavená na troch obrazoch slovenského pôvodu zo zbierky SNG: Triptychu zo Strážok, Autoportréte Edmunda Gwerka a Podobizni muža od Jána Kupeckého. Druhá vlna komunikácie k výročiu je naplánovaná na september.
Na hru so známymi výtvarnými dielami stavila začiatkom roka aj agentúra Respect APP. Tá pre špecializovaný časopis História prirobila do troch diel s historickými výjavmi podobizne novinárov. S kampaňou vyhrala v apríli Zlatý klinec v kategórii Tlač a poster.
V tejto správe
predstavujeme novú kampaň!
Všimneme si novú kampaň > detailne vás o nej informujeme.
Spozorovali ste novú kampaň vy? Informujte nás na [email protected].