Jarná kampaň Kofoly odštartuje v marci, VCCP podľa vyjadrenia pre web IHned.cz uspela jednoduchým, ale trefným kreatívnym riešením, ktoré sedelo na zadanie. 

Pražská VCCP má v súčasnosti vo svojom portfóliu značky Strongbow, UniCredit Bank, Sazka, Krušovice a ďalšie. Koľko agentúr bolo vo finále tendra Kofoly, nie je známe. 

Československá značka Kofola začala minulú sezónu pracovala s agentúrou WMC Grey. Pre značku vytvorila koncept „KFL“, v ktorom hlavnú úlohu si zahrali plyšáky vynechávajúci v komunikácii niektoré samohlásky. Viac informácií

Dosiaľ sa o komunikáciu značky na slovenskom a českom trhu starala aj agentúra Zaraguza, ktorá stojí napríklad za obľúbeným konceptom Fofola. S ním viackrát bodovala na reklamných festivaloch Euro Effie či na Zlatom Klinci, získala aj ocenenie TRENDU Kampaň roka.

Zaraguza s Kofolou spolupracovala aj v priebehu minulého roka po „prijatí“ novej agentúry. Pripravovala napríklad kampane pre značku Semtex. Reklamné kampane pre značku Kofola v minulosti pripravovala aj agentúra Triad Advertising, ktorá prišla s konceptom „Nerieš“. 

Mediálne.sk zisťuje ďalšie informácie o novej agentúre Kofoly