Hlavnými hrdinkami kampane sú kreslené postavičky Vesna a Morana. Vesna má predstavovať sviežu bohyňu jari, naopak Morana temnú vládkyňu zimy.
Značka aj tento rok v kampani promuje svoj ťažiskový produkt – Kofolu originál, ktorú prezliekla do nového šatu. Zmeny dizajnu etikiet sa prejavia na 2 litrových baleniach.
„Vesna s Moranou ovládli aj online prostredie – stali sa hlavnými postavami online hry, v rámci ktorej môžu spotrebitelia vstúpiť do ich sveta a rozhodnúť sa, či sú viac Bzzzz alebo Brrrr,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk PR špecialistka pre značku Kofola Jana Ptačinská Jirátová.
Online hra je dostupná na microsite značky špeciálne pre slovenský a český trh.
Kampaň je okrem onlinu nasadená v outdoore prostredníctvom citylightov a v mieste predaja na POS materiáloch. Za kreatívnym konceptom kampane stojí reklamná agentúra McCann. Nasadená bude počas celého marca.
Zdroj: Kofola