V rámci kreatívneho konceptu spája Kofolu s jarou a v outdoore tvrdí, že „Láska obracia svet hore nohami.“
„Je to jarná kampaň, ale človek nikdy nevie. Kampaň jednoduchým spôsobom komentuje, čo ľudia môžu vidieť všade okolo seba, keďže jar je obdobie, keď sa všetko po studenej zime prebúdza, pučí a rastie. A nielen príroda. Aj naše srdce sa po zime prebúdza, pučí a rastie láskou,“ vysvetľuje senior brand manager pre značku Kofola Karel Hrbek.
Zdroj: Redakcia Mediálne.sk
Kampaň z dielne reklamnej agentúry McCann&Erickson, ktorú zrealizovala spolu s marketingovým oddelením Kofoly, je nasadená okrem outdooru prostredníctvom POSM materiálov a na etiketách a fóliách produktov.
Okrem jarnej kampane Kofola nedávno rozšírila svoje portfólio o novú príchuť – Kofolu Marhuľovú. Predáva sa v pollitrovkách. Jej podporu plánuje Kofola na najbližšie obdobie.
„Marhuľa nám dlhodobo vychádzala v testoch ako príťažlivá príchuť. Najskôr je však potrebné zrealizovať distribúciu, až potom môžeme komunikovať,“ vysvetľuje K. Hrbek.
Zdroj: Kofola.sk
Spustenie letnej kampane naplánovala Kofola na začiatok júna. Sľubuje celkom novú televíznu kampaň na podporu čapovanej Kofoly. „Tentoraz sa vypravíme do skál, kde budeme svedkami nečakaného súboja,“ uzatvára.