Aktualizácia: Značka nealkoholických nápojov Kofola to aj tento rok stavila na niekoľko rokov zaužívaný koncept s vianočným prasiatkom a claimom „ja nemusím, ja už ho vidím“. Ako pre Mediálne.sk uviedol brand manager pre značku Kofola Karel Hrbek, v decembri by vianočná kampaň mala pokračovať online komunikáciou, v ktorej pre milovníkov Kofoly spoločnosť pripravuje vianočné prekvapenie.  

Súbežne s vianočnou kampaňou beží aj marketingová kampaň pre novinku Kofolu Extra Bylinkovú a spoločnosť tiež uviedla na trh jesennú limitovanú edíciu nealkoholického nápoja. Televízny spot propagujúci Kofolu Extra Bylinkovú nasadila spoločnosť Kofola do najsledovanejších komerčných televízií - Markíza, Joj, Plus a Doma. Kofolu jesennú podporuje iba prostredníctvom POSM – na mieste predaja.

„Stratégiou spoločnosti Kofola je prinášať na trh každoročne jednu až dve novinky v rámci produktového radu svojho vlajkového nealkoholického nápoja,“ vysvetlil Hrbek. „Aktuálne sú to práve produkty Kofola Jesenná a Kofola Extra Bylinková,“ dodal. 

Kým Kofola Jesenná je limitovanou edíciou, ktorú firma uviedla na trh začiatkom septembra a na trhu by sa mala predávať dva-tri mesiace, Kofola Extra Bylinková  je novinka, ktorá rozšíri stále produktové portfólio Kofoly (Kofola Original, Kofola Bez cukru, Kofola Citrus, Kofola Višňová).

„Cieľovou skupinou oboch noviniek Kofoly sú ľudia, ktorí milujú Kofolu a ktorí majú chuť skúšať nové príchute. Formáty 2 l a 1,5 l sú určené na domácu spotrebu. Kofola Extra Bylinková bude aj v sklenenom formáte 0,33 l, ktorý je určený do gastra,“ vysvetlil Hrbek.

Kofola Extra Bylinková  bola do maloobchodného predaja uvedená v netradičnom 1,5-litrovom balení, pre Kofolu bola doposiaľ typická dvojlitrová  fľaša. „Výnimočnosť formátu má podčiarknuť  výnimočnosť produktu,“ zdôvodnil brand manager.


Pôvodná správa zverejnená 2. novembra 2011:

Bylinková Kofola ide do predaja

Kofola na Vianoce opäť oprášila koncept s prasiatkom (aktualizácia)

Spoločnosť Kofola rozšírila produktový rad svojho rovnomenného vlajkového nápoja o novinku Kofola Extra Bylinková. Nejde iba o sezónny špeciál, ale o stále rozšírenie portfólia. Uvedenie produktu na trh sprevádzka marketingová kampaň, ktorá pozostáva aj z nového televízneho spotu.

"Nový spot rozpráva ľúbostný príbeh, ktorý nadväzuje na predchádzajúce kampane v duchu sloganu Kofoly – Keď ju miluješ, nie je čo riešiť," uviedol senior brand manager Kofoly Karel Hrbek.

Kofola na Vianoce opäť oprášila koncept s prasiatkom (aktualizácia)

Nová príchuť nápoja vznikla obohatením pôvodnej receptúry základného sirupu Kofo, v ktorom je extrakt zo 14 látok prírodného charakteru, zmesi bylín a ovocných štiav, okorenených príchuťou sladkého drievka, o tri bylinky - horec, púpavu a mätu. Firma ju podľa tlačovej správy vyvíjala v spolupráci so spoluautorom pôvodnej receptúry na Kofolu Original z roku 1960 Jaroslavom Knapom.

Kofola Extra Bylinková sa do predaja dostala v neštandardnom 1,5-litrovom balení, v rámci gastro segmentu sa distribuuje v sklenenej fľaši s objemom 0,33 litra.

Televízny spot Kofola nasadila v mesiacoch november a december. Televíznu kampaň sprevádza BTL kampaň postavená na PR podpore partnerskej agentúry 1st Class Agency a na aktivitách na mieste predaja.

Už od septembra je v predaji aj sezónny špeciál Kofola Jesenná s príchuťou jablka a škorice. Minulý rok sa Kofola v závere roka nepohrala s príchuťou, ale s obalom nápoja. Limitovaná edícia bola zabalená v bielej fľaši. Predtým ako jesenné špeciály uviedla edície "hviezdičkovej" alebo škoricovej Kofoly.

Kofola na Vianoce opäť oprášila koncept s prasiatkom (aktualizácia)

Zdroj: Kofola

Stabilnými členmi produktového radu Kofola sú okrem najnovšej Kofoly Extra Bylinkovej značky Kofola Original, Kofola Bez cukru, Kofola Citrus a Kofola Višňová.

Vizitka spotu:

Klient: Kofola
Agentúra: Kaspen/Jung v.Matt
Creative director: Lester Tullett
Art director: Aleš Pokorný
Copywriter: Miloš Kočí
Produkcia: Bistro Films
Réžia: Jasmina Blaževič
Kamera: Štěpán Kučera
Autor hudby: Miroslav Chyška