Spot je v televízii nasadený od 12. novembra. Tradičná reklama z prostredia zasneženého lesa je doplnená o záverečný tag-on, ktorý predstaví spomínanú limitovanú edíciu Kofola Mandarínka v dvojlitrovom formáte.

„Nadväzujeme tým na predošlé vianočné limitované edície. Tentokrát spájame tradičnú chuť Kofoly so sladkokyslou ovocnou šťavou z mandarínky,“ hovorí senior brand manažerka Kofoly Lucia Tarbajovská.

„Mandarínku pozná každý ČechoSlovák ako tradičné predvianočné ovocie. A v chuťovom teste ju navyše 7 z 10 ľudí označilo ako veľmi dobrú, čo je vynikajúci výsledok,“ dodáva.

Tohtoročná vianočná komunikácia spoločnosti Kofola ČeskoSlovensko navyše približuje život ozdôb a dekorácií, ktoré po celý čas odpočívajú v skrini, aby mohli pred Vianocami opäť zažiariť.

„Možno by vás ani nenapadlo, že aj ozdoby majú dušu a môžu sa zamilovať. A to sa práve stane, keď medzi ustálenú partičku Slamenú hviezdu, Perníček, Sviečku a pána Zvončeka vpadne naša Mandarínka,“ vysvetľuje L. Tarbajovská.

Kofola uviedla limitovanú Mandarínku. Na konci roka opäť nechýba známe prasiatko
Zdroj: Dusilova Petra

Zdroj: Facebook / Kofola

Limitovaná edícia Kofola Mandarínka v špeciálnom vianočnom balení je už v predaji. Okrem nej sa do vianočného kabáta prezlečie aj klasická dvojlitrová Kofola Originál.

Vizitka kampane

  • Kreatívna agentúra: Proboston Creative s.r.o.
  • Creative Director: Jakub Matoušů
  • Copywriter: Jáchym Jakeš
  • Account Manager: Daniela Matoušů