V jednom však ostáva rovnaká, aj tento rok je nosnou myšlienkou celej kampane láska – medzi mladými aj ku Kofole.
„V duchu letných reklám plných pohody a lásky vznikla aj tohtoročná kampaň. Veríme, že sa nová reklama bude divákom páčiť a že ich trochu aj dojme,“ vysvetľuje brand manažérka značky Kofola Gabriela Krumpholcová.
Hlavnými hrdinami kampane sú aj tentoraz mladí ľudia, ktorí bojujú o lásku. Horolezkyňa ponúka Kofolu, jej „konkurentka“ limonádu. Kto zvíťazí, je otázne.
Kampaň na čapovanú verziu Kofoly beží od 4. júna na Slovensku a v Českej republike. Produkčne sa na nej podieľala agentúra Savage, Peter Hanouska a režisérsky Vojtěch Kotek.
Okrem televízie je komunikácia nasadená v kinách a v online, prostredníctvom POS materiálov. „V súvislosti s novou kampaňou budú prebiehať rovnako aktivity v gastro a retailových kanáloch. Vo vybraných reštauráciách a kaviarňach dostanú zákazníci k dvom čapovaným Kofolám darček vo forme nalepovacích obočí,“ vysvetľuje G. Krumpholcová.
Ako ďalej dodáva, na predajných pultoch by sa mala objaviť dvojlitrová Kofola vo fľaši so špeciálnou etiketou.
Kofola v priebehu minulého mesiaca spustila kampaň pre svoje pollitrovky so šušlavým psom z dielne novej reklamnej agentúry. Viac informácií.