Kofola svojej reklame, ktorú pred sviatkami nasadzuje na Slovensku i v Česku od roku 2003, pridala nové vyústenie v podobe objavenia súhvezdia Zlatého prasiatka na oblohe.

Nahrádza každoročne nasadzované závery spotu, v ktorých sa predstavovali vianočné limitované edície Kofoly. Tie vznikli aj pre túto zimu – sú nimi Kofola Vianočné korenie a Kofola s príchuťou jablka so škoricou, spot ich ale neakcentuje.

„Rozhodli sme sa venovať adventný čas kúzelnému príbehu, ktorého hlavnou zvieracou hrdinkou je prasiatko Zlatuška. Stvárnila ju šesťročná samička Bublina, ktorá si v spote zahrala aj so svojím trénerom Radimom,“ opisuje obsadenie Martin Macoun, senior brand manažér Kofoly.

„Naša reklama sa stala tak trochu ikonou Vianoc. Nadväzuje na symboliku čarovného Zlatého prasiatka, ktoré chce na Štedrý večer uvidieť každý. V tohtoročnej kampani sme tento motív posunuli ešte ďalej,“ uvádza Lucia Tarbajovská, marketingová manažérka Kofoly.

Na nočnej oblohe sa vďaka kúzlu prasiatka rozsvieti úplne nové súhvezdie, súhvezdie Prasiatka. Vďaka nemu bude môcť Zlaté prasiatko zazrieť každý, a to nielen počas Vianoc. Stačí nájsť Veľký voz a správne pospájať hviezdy v súhvezdí Veľkej medvedice.

Nakrúcanie novej časti spotu prebehlo v októbri pri Šternberku. Pre dokreslenie 

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 2 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa