Nová príchuť Kofoly už je v predaji, spoločnosť v komunikácii avizuje, že „tohtoročné Vianoce budú na kokose!“, a teda budú zaručene biele. Uvedenie produktu by mala tradične sprevádzať veľká koncoročná kampaň.

Aktualizované 25. októbra: „Limitované edície sú vždy spojené s československými Vianocami. Pri výbere je pre nás vždy dôležitý názor a preferencie spotrebiteľa. Tento rok sme sa pýtali na názor a nápady aj našich zamestnancov,“ uviedla pre Mediálne.sk senior brand manažérka Kofoly Lucia Tarbajovská.

Obsah kampane naznačuje „zlaté“ prasiatko na etikete novej Kofoly, ktoré je známe z tradičného vianočného spotu značky. Podľa Kofoly bude mať tentoraz prasiatko dvoch nových parťákov – veveričku a zajaca.

V rámci televíznej kampane aj tento rok Kofola staví na viacnásobne recyklovaný spot s dievčatkom, ktorým spotrebiteľom pripomína vianočnú atmosféru už od roku 2003. Pravdepodobne ho aj tentoraz značka doplní o krátky packshot, v ktorom predstaví novinku s príchuťou kokosu. Minulý rok tak urobila v prípade limitovanej edície, keď sa v závere spotu objavili tri sovy vyrušené zo zimného spánku. Viac informácií.

Nasadenie v televízii Kofola plánuje na november, pričom kampaň by mala byť postupne doplnená o podporu v mieste predaja s presahom do digitálu. O digitálnu časť kampane sa postarala agentúra Proboston.

Kokosová Kofola je v predaji v 1,5 litrovom balení, rovnako ako Kofola Marhuľa a Kofola Vanilka. Odporúčaná cena výrobcu je 0,99 eura.

Marhuľovú Kofolu uviedla značka na jar 2015, vanilkovú pôvodne ešte vo vianočnej kampani v roku 2012 tiež ako limitovanú edíciu, no tá napokon zostala v predaji. Vlani na Vianoce bola Kofola marcipánová

Portfólio nápojov pod značkou Kofola dopĺňajú dvojlitrové varianty Kofola Citrus, Višňová, Bez cukru a klasická Kofola.

Tento rok v lete Kofola predávala aj melónový špeciál. Špeciálne príchute počas roka promuje spoločnosť v oceňovaných kampaniach s kresleným psom Tuna.

Kofola má Vianoce na kokose, prasiatko dostalo nových parťákov

Kofola Kokos Zdroj: PR Clinic