Nový dizajn pollitroviek spoločnosť Kofola od štvrtka podporila aj prostredníctvom televíznej kampane. Prostredníctvom niekoľkých spotov divákov vyzýva k tomu, aby „neriešili“.

Napomôcť im k tomu má aj takzvaný„polliter neriešenia“, ktorý ponúka nápoj v novej fľaši.

Hlavnými hrdinami televíznej kampane sú zvieratá v štýle internetových meme. V jednom zo spotov mačka šoféruje automobil, ktorý naháňajú policajti. V zábere o niekoľko hodín neskôr už mačka v automobile väzní psa, ktorý ma prelepené ústa páskou. „Kde sa vzal, tu sa vzal. Ementál,“ tvrdí Kofola v závere spotu.

V ďalších videách sú hviezdami opäť zvieratá - tentokrát sú mačky v 3D kine a roboticky pojedajú popcorn, pes Superpes sa predbieha s gumenou kačkou alebo pes Raypes hrá zvučnú melódiu na klavíri.


Pôvodná správa vydaná 23. mája 2014

K netradičnému poňatiu komunikácie Kofola pristúpila, aby zaujala mladšiu skupinu spotrebiteľov, pričom vychádzala z domnienky, že mladí ľudia sú preťažení požiadavkami svôjho okolia. Kampaň je z toho dôvodu skúpa na marketingové posolstvá a jediné, čo hovorí, je „nerieš“.

„Rozprávať klasické Kofolie príbehy je veľmi lákavé, ale v prípade novej pollitrovej Kofoly sme sa rozhodli vybočiť z tradičného komunikačného konceptu. Osviežujúci okamih je emócia, ktorú sme s pollitrovou Kofolou spojili už od prvého brífu. Ide o malú každodennú radosť, chvíľku, behom ktorej človek vypne, usmeje sa, osvieži telo aj myseľ. Toto je jednoduché a vlastne jediné jeho poslanie,“ uvádza Egle Wehle a Karel Hrbek z Kofoly.

Kofola má novú pollitrovku. S „psycho“ spotmi

Zdroj: Triad Advertising

Nový dizajn pollitrovky pochádza z dielne českého dizajnéra Ronyho Plesla. Tvorcovia sa pri príprave konceptu nechali inšpirovať internetovým fenoménom GIFových slučiek, ktoré sa majú stať poznávacím znamením kampane.

Kampaň využije väčšinu tradičných médií, v prípade citylight vitrín pôjde o lentikulárnu technológiu, vďaka ktorej sa nosiče budú pohybovať, v online prostredí o mobilnú aplikáciu pre tvorbu GIFov.

Kofola má novú pollitrovku. S „psycho“ spotmi

Zdroj: Triad Advertising

Nasadená bude od 26. mája, pričom koncom júna ju vystrieda ďalšia letná, ktorej základom bude tradičný 60-sekundový letný príbeh o láske.