J. Vlasák sa presúva do Poľska, kde bude rozvíjať značky v rámci skupiny. Stane sa komerčným riaditeľom spoločnosť Hoop Polska.

Pod Vlasákovým vedením začala Kofola pôsobiť na česko-slovenskom trhu homogénne prostredníctvom jednotných kampaní. Okrem posilnenia kľúčového brandu Kofola sa firma v poslednom období zamerala aj na biznis mimo svojho hlavného záberu. Priniesla napríklad zdravé nápoje UGO, distribučnú spoluprácu uzavrela s výrobcami nápojov Evian a Rauch.

K. Hrbek pri Kofole zastrešoval viaceré marketingové kampane vrátane ostatného konceptu Fofola. V tých dňoch rozbieha Kofola novú koncoročnú kampaň. V predvianočnom období už nasadila aj svoj známy spot so zlatým prasiatkom.

Okrem hlavného brandu s K. Hrbek pracujúci pre Kofoulu desiaty rokov venoval aj značkám Semtex, RC Cola či Citro Cola.