Krátky letný príbeh sa odohráva na kolotočoch, kde sa mladík snaží očariť mladé dievča na strelnici. Aj napriek tomu, že sa mu to nedarí a nedokáže vystreliť ružu, dievča ocení jeho snahu bozkom.
„Už mnohho rokov pripravujeme novú kampaň pre každú letnú sezónu. Až na výnimky vždy nakrúcame nový televízny spot. Tohtoročným cieľom je snaha naďalej budovať hodnoty značky Kofola a napĺňať dlhodobú víziu značky, ktorou je láska. Spot vysiela posolstvo o veľkej pravde, ktorému Kofola verí z celého svojho srdca,“ uviedol pre Mediálne.sk Kofola.
Televízna kampaň je nasadená od konca júna a potrvá do začiatku augusta. Autorom spotu je freelancer Petr Hanousek, spot režírovala Jasmina Blaževič, produkčnou agentúrou je Bistro Films.
Kofola okrem televízneho spotu spustila súčasne vo vybraných reštauráciách promo kampaň s názvom „Kerka ako trám“, kde za nákup dvoch točených Kofôl rozdáva tetovacie rukávy.
„Súčasne do vybraných maloobchodných reťazcov uvádzame letný promovací štvorpack dvojlitrovej Kofoly s darčekom vo vnútri. Tetovacie rukávy prinášame aj na vybrané hudobné festivaly a veľké open air akcie,“ uvádza Kofola.
Zdroj: Kofola