Kofola svoju letnú komunikáciu, prostredníctvom ktorej chce „kofolonizovať“ svet, doplnila o ďalšiu kampaň.
Jej ústredným motívom sa stali fúzy. Tie odkazujú na uvedenie Kofoly, ktorá si po načapovaní ponechá hustú penu. Spotrebiteľom má "vďaka" nej ostať na tvári takzvaný penofúz.
„Kofolu s hustou penou postupne uvádzame na trh od mája. Cieľom kampane je rozšíriť povedomie o pene a zároveň odlíšiť originál od nekvalitných napodobnenín,“ vysvetľuje senior brand manager pre značku Kofola Karel Hrbek.
Ako ďalej dodáva, spotrebiteľom chce spoločnosť prostredníctvom kampane sprostredkovať aj pocit zábavy. Tento zámer spojila Kofola aj s predajným aspektom - zákazníci získajú nalepovacie fúzy pri zakúpení dvoch nápojov.
Na vizuáloch „penofúzovej“ kampane z dielne kreatívnej agentúry Yinachi sa objavili brand manažéri Kofoly. Kampaň potrvá do začiatku septembra a prebieha v gastro prevádzkach, na webe www.penofuzy.sk, na Facebooku a prostredníctvom sprievodnej online kampane.
Zdroj: 1st Class Agency
Zdroj: 1st Class Agency